خانوم غرغرو

نوشته های خودم

خانوم غرغرو

نوشته های خودم

حواس

من حواسم نیست

تو دزدکی

مرا زیر نظر بگیر

وقتی حواسم نیست

نگاهت را

بفرست بیاید تا نزدیکی های من

من حواسم نیست

دزدکی عاشقم شو

من حواسم نیست

اما ...

اینها فقط ساخته ی خیال من است

از تو  خبری نیست

چه حواسم باشد

چه نباشد

تا فرسنگ ها

از تو خبری نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 09:47

خدایی عالی می نویسی رفیق!

طهورا چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:51 http://set-is-on.blogfa.com

عاقا من رفتم برگشتم
دوباره خوندم متنت رو
دیدم دوباره خیلی خوشم اومد جون شوما

بازم عــــآفرین دارم
شیکا کنم؟

ممنون

طهورا چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:47 http://set-is-on.blogfa.com

عآفرین

اگه این...
واقعا قلم خودت بود
نه کپی

الحق عــــــــآفرین میخای

واقعا قشنگ بود

آفرینم تموم نشد

عـــــــــــــــــــآفرین ...
عــــــــــــــــآفرین...
عــــــــــــآفرین...
عــــــــآفرین...
عــــآفرین...
عـآفرین...

اثن رفتم تو کف با این متنت
حالا وژدانا قلم خودت بود؟

اره به خدا خودم نوشتم
ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.